chidazin

مرجع بزرگ مبلمان و صنایع چوبی

chidazin

مرجع بزرگ مبلمان و صنایع چوبی

  • ۰
  • ۰

مثلث طلایی در عکاسی

نسبت طلایی در عکاسی

ترکیب بندی هر عکس باعث می شود که بیننده نسبت به آن واکنش منفی و یا مثبت نشان دهد اما در همه قواعد کادربندی بهتر است سادگی و تعادل در عکس را در نظر داشته باشیم. یکی از قوانین کادربندی که می توانیم با توجه به آن عکس های جالبی بگیریم قانون مثلث طلایی در عکاسی است.

کادر بندی کودکانه

کادربندی (11)به طور فرضی مستطیلی را در نظر بگیرید و خطی از قطر آن رسم کنید سپس از هر گوشه، خطی به این قطر متصل کنید به نحوی که دو مثلث قائم الزاویه ایجاد شود حالا با این الگوی ذهنی سعی کنید سوژه هایی را بیابید که بتوانید قانون مثلث طلایی را برای آن در نظر بگیرید.

-کادر بندی به انگلیسی

برای مثال این سوژه را در نظر بگیرید با جلو وعقب بردن دوربین سعی کنید آن چه را از منظره یاب می بینید با توجه به قانون گفته شده کارد بندی کنید.

قانون مثلثی در عکاسی

کادربندی (1)نتیجه نهایی عکس زیر خواهد شد که بیش ترین توجه بیننده را به موضوع جلب می کند. سعی کنید با تمرین و عکاسی به توجه به قانون مثلث طلایی، این قانون کادربندی را به خوبی فرا بگیرید.

  • ۹۷/۰۲/۱۷
  • chidazin chidazin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی